HÍREK

 

BLOG


Az anyagkezelő fontosabb funkciói először pár szóban. Az anyagok között a minta gömbökre kattintva tudunk váltani. Új anyagot a /Standard/ gombra kattintva tudunk betölteni a felugró ablakban kiválaszthatjuk milyen alap anyagot töltsön be a program. Vannak előre elkészítettek és vannak amik csak...


A fények beállításához először hozzunk létre egy új fóliát amelyen elhelyezzük a fényeket, állítsuk át a render-motort az alapértelmezett /Default Scanline Renderer/-ről /Mental Ray Renderer/-re, Ezt a /Rendering/ menü /Render Setup/ pontjára kattintva a felugró ablakban a /Common/ Fül legalsó...


A textúrázás előkészítéséhez szükség van a külső és belső falak szétválasztására. Ha több anyag jelenik meg akkor szétválasztás többször kell elvégezni. Elsőször a külső falon jelöljük ki az összes külső vakolat texturát kapó felületet /Polygon/ majd a szétválasztás /Detach/ parancs segítségével...


Ha elkészült a modell a későbbi könnyebb átláthatóság érdekében illetve az egyszerűbb textúrázás miatt helyezzük el az elemeket külön fólián. A fóliákat érdemes szerkezet és anyag szerint létrehozni. hogy a kettő közül melyik a megfelelőbb azt mindig az adott objektum tulajdonsági adják meg....


Az első emeleti ablakokat az összetett nyílászároknál megismert elvek alapján több darabból készítjük el. ehhez felhasználjuk a ma már elkészült elemek másolatát, es ezeknek a módosításával hozzuk létre a kívánt formájú nyílászárókat.

Új elem a konzolos födémet tartó köroszlopok...


Referenciák